Istock

God jul og godt nytt år fra Eurologgen!

Eurologgen ønsker sine stadig flere lesere en god jul og et godt nytt år. Desember slutter dramatisk med brexit som kanskje blir noe av, en britisk statsminister som ble reddet så vidt, et EU-toppmøte som i dag kanskje skal finne en veg ut av brexit-utføret, men som neppe kommer med nok for det britiske Underhuset.

Publisert 14.12.18 Av: Knut Arne Sanden

På toppen av det er det alvorlige protester i Frankrike fra de "gule vestene" som stort sett er vanlige folk som nå er blitt "pisset på" for lenge og synes at nok er nok.

Terroren lar seg heller ikke stoppe, noe Strasbourgs innbyggere og mange besøkende fikk merke denne uka.

Ellers er det ikke mangel på uro flere steder i verden, før vi i Norge skal lulle oss inn i denne fredelige juletid i flere dager helt til et nytt årstall dukker opp på kalenderen - 2019. Spådommer om at det blir mye av det samme, innebærer lav risiko.

Har du gått opp for julegave-ideer, send Eurologgen til venner og andre og si at den er helt gratis både å gi og å få.

God Jul.

Flere aktuelle saker