Landsorganisasjonen i Norge

Foto: Olav Andresen

LOs student- og ungdomskonferanse

Sørmarka kurs- og konferansesenter

Har du lyst til å bli kjent med mange likesinnede unge LO-medlemmer fra ulike forbund og bransjer, vil du bli inspirert til å drive ungdomsarbeid eller har du rett og slett bare lyst til å være med på en gøyal og spennende konferanse? Da må du melde deg på LOs Student- og Ungdomskonferanse!

Program LOs student- og ungdomskonferanse

I år skal vi i stor grad fokusere på den nylig vedtatte handlingsplanen for ungdomsarbeidet. Her skal vi dele erfaringer. Vi skal bli inspirert av hverandre. Vi skal diskutere hvilke rammer, tiltak og muligheter som ligger i handlingsplanen. Her blir det mulighet til å påvirke LOs ungdomsarbeid de neste fire årene.

MELD DEG PÅ HER!

I tillegg til dette skal vi finne ut hvor veien går for det norske og europeiske sosialdemokratiet, og vi skal høre hvilke planer ungdomspartiene har for arbeidslivspolitikken akkurat nå, og det kommende valgåret.

Det blir underholdning både på fredag og lørdag. På lørdag skal vi ha arbeiderfest. Da er det gøy om du kler deg ut som ditt eget, eller noen andres yrke. (Kan være lurt å forhøre seg med arbeidsplassen hvis du bruker uniform.)

Hvis du vil se hvordan vi hadde det på LOs Student- og ungdomskonferanse i 2016 kan du klikke HER!

Se alle artikler