LO-leder Peggy Hessen Følsvik besøker Trøndelag

LO-leder Peggy Hessen Følsvik besøker Trøndelag

LO-leder Peggy Hessen Følsvik besøker Steinkjer torsdag 20. juni og fredag 21. juni. Under besøket vil hun ha flere viktige møter og delta på arrangementer.

Torsdag 20. juni

På torsdag vil Peggy Hessen Følsvik besøke Husfabrikken, hvor hun vil få en orientering om kompetansebehov og omstillingsarbeid. Videre vil hun få en oppdatering om arbeidsmarkedet i Trøndelag.

LO-lederen vil også delta på SpareBank 1 SMN sitt arrangement "Hjertebank" til Oftenåsen.

Kl. 19:00 vil LO Trøndelag markere LO sitt 125-årsjubileum i Steinkjer sentrum. Arrangementet er åpent for alle LO-medlemmer, og det vil være en flott mulighet for å feire og reflektere over organisasjonens historie og fremtid.

Fredag 21. juni

Fredag vil Peggy Hessen Følsvik være å treffe under "Framtidsfredag" på hovedscenen i Kulturhuset. LO Trøndelag er en stolt samarbeidspartner av Framtidsfredag, og vi ser frem til LO-lederens deltakelse i "Den store arbeidsmarkedsdebatten: Hvordan skal vi lykkes". Dette blir en viktig diskusjon om fremtidens arbeidsmarked og hvordan vi kan sikre suksess for arbeidstakere og bedrifter i regionen.

Vi ser frem til to innholdsrike dager med inspirerende møter og debatter.

Velkommen!