AOF

AOF Østfold består!

Vi hår mottatt den triste beskjeden om at AOF i Norge avvikler driften, men avviklingen vil ikke berøre virksomheten til AOF Østfold.

Frifagbevegelse melder om at AOF Norge avvikler driften. Dette er en trist dag for AOF Norge, alle ansatte, kursdeltakere, studenter og samarbeidspartnere til AOF Norge.

Daglig leder i AOF Østfold Christian Skyum presiserer: -AOF Østfold er en selvstendig organisasjon, med eget organisasjonsnummer, og med uavhengig drift og økonomi fra AOF Norge.

Avviklingen av AOF Norge vil derfor ikke påvirke våre aktiviteter, økonomi eller forpliktelser overfor samarbeidspartnere, kursdeltakere, studenter og ansatte, og vi vil oppfylle alle våre forpliktelser som normalt.

Selv om vi deler merkevare og logo med AOF Norge, er det derfor viktig for oss å understreke at vi er en selvstendig enhet med solid økonomi og god likviditet.

Vi vil fortsatte det gode arbeidet med utvikling av nye kurs og utdanninger i samarbeid med våre samarbeidspartnere i Østfold, og vil komme tilbake med nærmere informasjon når situasjonen er mer avklart, og i forhold til planlagt medlems- og tillitsvalgskolering, sier Skyum som også kan kontaktes på tlf: 913 36 525 vedrørende spørsmål omkring dette.