SEVEN – En gripende forestilling om kvinnerettighetsforkjempere

SEVEN – En gripende forestilling om kvinnerettighetsforkjempere

Sammen med Halden Frivilligsentral presenterer vi stolt teaterforestillingen SEVEN, en tankevekkende og engasjerende reise til jordens forskjellige hjørner. Forestillingen forteller den gripende historien om sju kvinnerettighetsforkjempere og deres kamp mot urettferdighet rundt om i verden. Forestilling har hatt over 200 oppsetninger globalt.

SEVEN har blitt vist i 28 land, på 24 språk, og har hatt over 200 oppsetninger globalt. Nå kommer den til Halden bibliotek, hvor den vil bli fremført av sju kjente norske skuespillere.

Forestillinger:

Fredag 11. oktober kl. 19:00
Lørdag 12. oktober kl. 13:00 og 18:00
Spillested: Halden bibliotek

Skuespillere: Lise Fjeldstad, Petronella Barker, Cecilie Jørstad, Anne Krigsvoll, Kirsti Refseth, Gjertrud Jynge, og Irina Eidsvold Tøien.

Regi: Karl Erik Solgård Oversetter: Torill Brekke Prosjektleder: Wenche Erichsen Forlag: Teater & Musikk Cecilia Örnfelt

Billetter koster kr 280,- og kan kjøpes hos Norli Køhn bokhandel eller bestilles ved henvendelse til Frivilligsentralen på e-post: post@halden.frivilligsentral.no eller telefon: 69 18 88 18 / 916 35 173.

SEVEN – Mot! Kamp! Frihet! Rettferdighet! Ikke gå glipp av denne unike muligheten til å oppleve en forestilling som har rørt og inspirert publikum over hele verden.